MAX

Ja där har jag alldeles nyss sökt jobb. Tjejen på MAX tittade på mitt personliga brev och sa "är du..?" Ja, jag är Rebeccas syster. Haha, min syster jobbade där i nästan 4 år (14-18 års ålder) och skötte det väldigt bra, så jag hoppas det ökar mina chanser! Vore riktigt kul att få jobba lite och tjäna ihop lite egna pengar nu.

Ska nog snart sälja lite kläder på Blocket har jag tänkt. har en del kläder som är i perfekt skick, men som jag aldrig använder. Tror jag kanske skulle kunna få upp emot 900 kr allt som allt.

Well, money, money, money, it's a rich mans world...

Jepp,
Matilda

(ps, Jag tror jag är sjuk, ska nog vara hemma imorgon, känns ju lagom kul... Jag vill ju faktiskt till skolan, dumt...)

Kommentarer
Postat av: ilaf

Sv : Vad roligt att du också känner så. Det känns som att alla människor bara är intresserade utav en och samma sak. Man vågar inte liksom läsa om någonting annat det är så " tråkigt" för man är ej van vid det. Det tycker jag är synd.



Men jag ska försöka få en blanding på mig blogg. ser verkligen upp till Azra :)

Kram på dig !

2009-08-30 @ 21:30:50
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0