Been a While

Sen jag skrev. Och bloggen verkar ju lite konstig, men det kanske går att ordna hehe. Skolan är i full gång, och jag älskar det! Jag har insett att det inte alls är konstigt att man kan gilla skolan; jag läser en massa intressanta ämnen, jag får vara kreativ och jag får tänka och diskutera, och sen så får jag ju också träffa så himla mycket härliga människor! Nej, jag tänker inte längre ursäkta mig för att jag trivs i skolan och tycker att det jag lär mig faktiskt är intressant! Jag kanske är en nörd, men jag är nöjd för fan haha! Skolan är någonting som passar mig väldigt bra, vilket jag faktiskt inte nog är ensam om att känna, men det är ju lite "konstigt" att tycka om skolan. Sen finns det andra (dem flesta haha) som faktiskt inte tycker det är intressant eller roligt, och som ser andra saker som mer givande. Men så är det ju, man har olika smak och trivs med olika saker. Det kommer bli väldigt intressant och väldigt läskigt att ta studenten och lämna den trygghet jag haft i ca 12 års tid. Men allt blir vad man gör det till!
     Imorgon är det musikal, och vi ska nu läsa igenom manuset, kommer bli grymt kul!

Jepp,
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0