JAAA!!!

JAG FICK EN ROLL! Jag har inte känt mig såhär glad på länge! Jag ska spela engelska läraren Miss. Sherman, jag har en duett, och har jag tur har de inte tagit bort karaktärens solo också. Helt underbart! När jag fick reda på det blev jag så glad så jag började gråta, jag trodde det verkligen inte! Man ska verkligen aldrig jämföra sig, men vi har så många talngfulla i min årskurs, hur skulle jag kunna få en roll liksom? men jag fixade det! det känns så skönt att få en sådan chans av lärarna, det har jag längtat efter. Nu kanske jag kan med små steg hitta den där glädjen igen? För det är skönt att ha någon som tror på en. DET HÄR KOMMER BLI GRYMT!  :D

Hoppas på denna solosång!


Jepp,
Matilda (som inte kan sluta le)

Kommentarer
Postat av: Språkpolisen

Kännt stavas med två n!

2009-09-09 @ 19:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0