Söndag

Kvällen igår spenderades hos far min med två av systrarna och den enes sambo (oj vad det låter vuxet, men de är 23/ 24 och har bott ihop i ett antal år). Vi åt pepparrotskött och käkade godis och umgicks, trevligt var det! På tal om godis, var och lagade ett hål i tanden förra veckan. Ska iväg och laga ett till på tisdag. Så sammanlagt har jag fem lagade tänder. Not Good. Men, men, måste bli bättre med tandborstningen och småätandet. Tandhygienisten har sagt att jag kan äta godis, men i samband med mattider är bäst, så tänderna får vila emellan. Men jag ska ju ändå inte lägga en massa pengar på godis så, hehe...
     Ne, nu ska jag gå till rummet och studera lite, religion, kultur och idé historia och engelska blir det idag. Går nog bra så!

Lite filmer jag vill se!

(500) days of summer



Coco avant Chanel


The september issue



Jepp,
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0